sobota, 27 października 2012

Wyzwania

tylko dwa. Pierwsze na świąteczny blog craftyhazelnutschristmaschallenge. To moja pierwsza kartka w tym roku na ten blog. Z tego co zrozumiałam, ma byc kartka świąteczna, jakakolwiek, tylko nie mamy używać papierów wzorzystych. No wiec wybrałam taka.
Ramka pergaminowa, i jakoś taka całkiem skromna jak na moja kartkę.

Następna kartka to na wyzwanie forumowe.

Nasza gościnna projektantka zażyczyła sobie "Szanowne zdrowie". Ja zupelnie nie wiedziałam co z tym tematem zrobić, ale reszta DT poradziła sobie świetnie. To moja praca, inne można zobaczyć na forum.

 Witaminki to przecież zdrowie.

Po za tym, to tylko kartki świąteczne robię, myślę ze niedlugo można będzie zacząć z pokazywaniem. U nas na forum robimy to po 1 listopada i tak tez zrobię na blogu. Przygotowuje się tez do wymianek świątecznych na forum, wiec mam co robić.

Pozdrawiam całkiem zimowo, nie wierzycie? tam gdzie się przeprowadzam to zima mnie ściga i dopada. Myślałam ze tutaj będzie łagodniej jak to mówi Asia.

To bylo rano, teraz taka zamie ze nic tylko biel, a ja przecież lubię biel, nie?

10 komentarzy:

  1. I love your card - thanks for joining in my CHNC challenge 96 - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki sliczne...proste tez sa piekne...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z Twim blogiem spędziłam wczoraj całe popołudnie i wieczór. Jestem zauroczona i zła na siebie,że dopiero teraz udało mi się do Ciebie dotrzeć. Pięknie tworzysz i mam wrażenie,że Twoja pomysłowość nie ma granic. Będę zaglądać, bo bardzo mi się tu spodobało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, u mnie zima też zawitała dzisiaj.
    Nadrobiłam troszkę zaległości w oglądaniu Twoich pięknych prac i mam nadzieję, że częściej będę tu zaglądała :-)

    OdpowiedzUsuń

  5. Karteczki cudne :-)We Wrocławiu śniegu dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za moimi oknami też biało, zasypało totalnie :)) Niestety nie jestem fanką zimy, ale za to uwielbiam karteczki świąteczne, Twoja Jolu jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu karteczki super, tą forumową podziwiałam, ale jeszcze nie skomentowałam,bo mój komputer coś się buntował :)i odrzucał wysyłanie komentarzy :( Już nie mogę się doczekać wysypu Twoich Świątecznych cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę że zima Cię lubi. U mnie też trochę śniegu, ale nie tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobała ta druga dla solenizanta. Bardzo pomysłowe wnetrze, zawsze podziwiam Twoja kreatywność - magra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa