poniedziałek, 12 grudnia 2011

Wrocilam....

Mogłabym powiedzieć ze wróciłam do realnego świata, bo kilka dni było jak w bajce.

Po raz drugi w tym roku poleciałam do  Asi. Wiem, ze jest zakopana po uszy w robocie i jeszcze goście... ale tym bardziej dziękuję za gościnę.

Moja wędrówkę rozpoczęłam od wizyty w Warszawie u cioci, która nie wiele ze mnie miała bo na drugi dzień umówiłam się z Ineska, która była tak mila i zawiozła mnie na spotkanie również z Agnieszka - kaprys.

Niedziela należała do dwoch forumowych koleżanek, Beatki/salvia i Ewy/evita, obie bez blogów.
W poniedziałek wróciłam do Asi i "biegałam" po Poznaniu. Spędziłam kilka miłych godzin z Marysia/magra, to tez forumowa koleżanka, i tez bez bloga, a tworzy takie cudeńka ze naprawdę szkoda ze jej tutaj nie ma.

W piątek przyjechał do Asi następny gość, a mianowicie Dawid.

W sobotę, to był wielki dzień, Targi w Poznaniu i mały zjazd forumowy, dziewczyny przyjechały z odległych miejscowości żeby się spotkać ,  znamy się na na forum 3 lata, one spotykają się na zjazdach na których jeszcze nie byłam, a wiec przyjechały do Poznania i spędziłyśmy kilka godzin razem, które trwały za krotko.

Beatka /ataboh miała swoje stoisko na targach, to był taki nasz punkt "zbiorny",do którego dotarły, nastepna Beatka(, i niestety reszta naszych koleżanek bez blogów,) a mianowicie, Irenka, Halinka,Agatka, Marysia, Asia, Ola, oraz Dawid , Asia i ja.
Na targach umówiłam się również z Monika. Niestety prawie nie mam zdjęć i teraz rozumie jak nieraz czytam "nie miałam jak robić zdjęć", no bo tak jest, nie myśli się o tym, cieszymy się chwilka którą możemy ze sobą spedzic.
Korzystam glownie ze zdjec ktore zrobily dziewczyny na targach.
Spotkanie z Agnieszka, druga Agnieszka robiła zdjęcie ale wyszło w tym słońcu nieciekawie.
 kapryśnie fiołeczki
 i biżuteria Ineski. Piękne prace.
to my,

 Beatki stoisko z paverpolem.
 niektóre prezenciki które dostałam.

Co mogę dodać? Niewiele, to co czuje jakoś nie potrafię przelać w poście, to były po prostu wyjątkowe dni i spotkania. Mam nadzieje ze nie ostatnie.

Dziękuję.



11 komentarzy:

  1. Jolu fajnie że wróciłaś do blogowego świata i fajnie że wyjazd sprawił ci tak wiele radości pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu miło cię widzieć w blogowym świecie, zazdroszczę ci troszkę Poznańskiego spotkania bo to taki mini zjazd wyszedł, ale dla mnie Poznań to cała wyprawa. Super ze miałaś tak wypełniony czas i mogłaś spełniać drobne marzenia... Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz co wspominać, bo spotkanie miałyście, o przepraszam mieliście wspaniałe;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się cieszę iż dane nam była spędzić ten czas razem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu... no tak, ty masz chociaż zdjęcia koleżanek, a ja niestety nawet tego nie mam... jedynie zdjęcie samego stoiska!!!
    Ale cieszę, sie że się tam spotkałyśmy i to w tak pokaźnym gronie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj! działo się, działo, aż zazdroszczę. Pozdrawiam ....a ta biała biżuteria jest cudna....

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie, ze jestes znowu w domciu. Brakowala mi naszych telefonatow, twoich porad. Nie mialam nikogo do wyzalenia. HDL

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie to zdjęcie nieciekawie wyszło ... a drugie tak samo czy gorzej? Ale za to jak pięknie świeciło słońce:D Normalnie na twoim zdjęciu wygląda jakby perły były na złotych biglach. Cieszę się, że mogłam Cię poznać i dziękuję za wszystkie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolaaaaa :), a kiedy przyjedziesz znowu? Bo wiesz... bilet to im wcześniej tym lepiej he... he... A w ogóle to takich gości jak Wy mogę mieć zawsze. I tylko ja mam wyrzuty sumienia, że nie mogłam się Wami lepiej zająć :) Odrobię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu,ja nie jestem małym dzieckiem i mną nie trzeba się zajmować,chyba wiesz ze dobrze mi u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce było piękne ale zdjęcie wyszło byle jakie ... szkoda, że nie zrobiłam też swoim aparatem może lepiej by Nas było widać ???
    Widzę, że pobyt w Pl spotkaniowo udany ;-)
    Biżutki od Ines wspaniałe !!!
    Napewno będziesz w nich pięknie wyglądać !!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa