sobota, 15 października 2011

Czarno-biale

to wyzwanie na Zrob to

 kartkę wykorzystałam na urodziny dla faceta.
i od razu musiałam przecież jeszcze coś zrobić. Jak skończyłam to sie zorientowalam ze to raczej "zalobna" kartka, no ale jest.

i to tez czarno białe i ostatnie.






a to przygotowałam dla tego kto to chce, czyli w komentarzach proszę napisać  CHCE.( 48 godzin)



Ostatnie moje candy nie doszło, w tym tygodniu wysłałam w zastępstwie to. Mam nadzieje ze dotrze, przykro mi bardzo ze tak wyszło
.

Pozdrawiam serdecznie.

19 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza??? Oczywiście, że chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się śpieszyłam, że nawet nie napisałam, jak śliczne są te karteczki!!!! Jak dla mnie wcale nie żałobne, ale to może dlatego, że ja uwielbiam czarny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no autko niczego sobie... pozostałe karteczki też super... ale autko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te karteczki, wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, a autko the best!;) I oczywiście chcę;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno-białe karteczki są śliczne....

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że to autko jest dla Jacusia ... he... he... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamuśku, ale jesteś zdolna. Jestem pod wrażeniem. Cudne to autko.

    OdpowiedzUsuń
  9. A można napisać kilka razy i policzysz tyleż samo???? :))))) Chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście że chcę. Jedna Twoja praca już u mnie w domu jest. Chciałabym zaprosić wszystkich chętnych do mnie na candy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. CHCE, nie żebym krzyczała, ale trzymam się reguł cytowania ;) Cudowne karteczki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki czarno białe są śliczne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja też CHCE:)A karteczki rewelacyjne i niepowtarzalne i okrutnie mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę!:-)
    Piękne karteczki!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te czarno-białe karteczki, podziwiam za precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę!
    Boję się tylko że ja pecha przynoszę :( Ale jak nie pisać się widząc takie CUDA!?
    Wszystko co pokazałaś cudowne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki. Jak zawsze :-) I dlatego CHCE :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula, nie ty pecha przynosisz tylko ktoś wredny nie dostarcza przesyłki, przykre to dla obu stron. Mam tylko nadzieje ze tym razem dotrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa