czwartek, 25 sierpnia 2011

Witaj szkolo!

to nowy wyzwaniowy temat na forum pergaminartu, który przygotowała "gościnnie " nasza koleżanka aneri.
Ja swoja praca witam pierwszoklasistów.





to tyle na dzisiaj. W tym tygodniu jeden dzień poświeciłam na generalne układanie przydasi, a to wszystko przez Ineske.
Pokazała mi blog, na którym prezentuje się szafa, ale jaka, wielka, ogromniasta, z poleczkami, szufladkami , z miejscem do pracy, cudo podrostu,zamyka się to i nic nie widać, świetna sprawa. No ja nie mam takiej szafy, ale porządek mogę mieć jaki taki, w następnym poście pokaże wam moje "królestwo"
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. świetna praca i bardzo mi się podoba!!! Natomiast niestety przypomina mi o tym, że znów powraca kieracik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie twoje prace sa przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca! Czekam na to krolestwo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukieraskowa,słodka i PIĘKNA!
    Wspaniale się prezentuje.
    Konwalio Amelii-ja też mam podobne smutne odczucia...

    Pozdrawiam Jolu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, słodka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Literki zobaczyłam dopiero po chwili. Najpierw zobaczyłam ogromnego loda w rożku... głodnemu chleb na myśli:)
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba :-) Ale to chyba nie lód, tylko tuba pełna słodkości - taki róg obfitości. Gdy mieszkałam na Śląsku, pierwszoklasisci takie dostawali :-) mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, to tuba ze słodkościami dla pierwszoklasisty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa