czwartek, 16 czerwca 2011

Znowu pergaminki i musze sie pochwalic,

Wczoraj na forum pergaminartu byl znowu dzien malych form. Tym razem przygotowalam Mooski. Robimy najpierw te formy a potem uzywamy do roznych celow. Ja zrobilam tak.







a to same Moosy.


To przygotowałam na wyzwanie, ale od  razu znalazłam zastosowanie. Dostała to odemnie niebieska.
Skrzyneczka -  decoupage, oczywiście niebieski.




Nie często się chwale, ale czymś takim trzeba. Po prostu dostałam, akurat w imieniny, co było jeszcze milsze, ale sam fakt ze to dostałam, , no wzruszył mnie. 
Do kolczyków zaświeciły mi się oczka zaraz jak Beatka wstawiła je na forum.






a to wszystko do tego, same rarytasy.



Dziękuję  Beatko.


Dzisiaj tylko tyle.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego posta.

10 komentarzy:

  1. robisz przepiękne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę się zastrzelbować! - u Ciebie takie piękności a u mnie robótkowy zastój...buuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te pergaminowe prace,mam ochotę spróbować je robić,ale chyba jeszcze brak mi trochę odwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wykorzystałaś MOOsy!!! pudełeczko również świetne a kolczyki - aż słów brak :) buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowności :)
    Powtórzę po mojej poprzedniczce BRAK SŁÓW !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no ale dostałaś cukierasy...
    A skrzyneczka i pergaminki suuuper

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pergaminki i cukierasy exstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, śliczne prace jak zwykle.

    Co do przesyłki to nie mogłam pozwolić żeby uszka Ciebie swędziały, nic tylko byś się drapała, a tak będziemy podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te "mooski", nie wiem co to znaczy bom "starej daty", no i skrzyneczka decu urocza

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności. Zachwycają za każdym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa