niedziela, 15 maja 2011

Caloroczne candy - losowanie

Szybciutko uplywa czas, znowu wylosowalam jedna z Was do karteczki. Wybralam ta z ostatniego wyzwania bonusowego, ale kiedy wylosowalam agnicy to pomyslalam ze Jej bardziej spodoba sie inna i tak wiec wysle dwie, ale najpierw musze wiedziec czy odpowiada taka z literka A.

Druga wylosowana osoba jest dziurka. Jezeli adres sie nie zmienil to nie musisz wysylac, mam u siebie zapisany, wiec juz cos do Ciebie wysylalam.

To obie kartki, jesli agnicy nie zdecyduje sie na ta z literka A to do Ciebie Joasiu wysle inna.




Czekam na adres i decyzje.

Serdecznie pozdrawiam i zycze milej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz wygralam !!!! Doslownie podskakuje z radosci ! Tym bardziej , ze jak Ci juz pisalam uwazam Cie za Pergaminowa Krolowa. Karteczka z Literka A jest przepiekna . Dziekuje z calego serca ! Na mail wysylam moj adres. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuje ślicznie :*
    adres bez zmian.
    w tamtym roku dostałam od Ciebie pocztówkę z okazji urodzin. Ja niestety Twoje przegapiłam ale imieniny już sobie zapisałam w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa