czwartek, 7 kwietnia 2011

Wlaściwie to ja się bardzo rzadko chwalę

No taka juz jestem. Zakupami wcale, wole pokazac gotowe wyroby, ale ja przeciez dostaje tez rozne sliczne wyroby ktorymi warto sie pochwalic.

 To sliczne frywolitkowe jajeczko i karteczke dostalam od mojej forumowej kolezanki Marysi/magry. Oprocz tego jajeczka w tym roku bede miala jeszcze 5 frywolitkowych pisanek, ale to juz pokaze przy innej okazji.


Jak to czasami bywa ze wszystkim i napewno u kazdego, nie wszystko wychodzi tak jakbysmy chcieli. No niestety u mnie to sie tez zdarza. W zwiazku z tym ze jaja nie opuszczaja domu moga byc.

 tyl
obie strony sa takie same.


ATC na wczorajsze wyzwanie w SP "Wiosna"

Pozdrawiam slonecznie. Dziekuje za wszystkie komentarze.

12 komentarzy:

  1. Piękności same!!!
    Jaja są fantastyczne :D
    To bratkowe... mrrr... miodzio :))
    Świetne ATC!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh mam nadzieję że i ja kiedyś do takiej perfekcji dojdę :)

    Prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezencik, koronkowe jajo jest przesliczne.
    A pisanka z bratkami niesamowita.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co chcesz od tych jajek są super

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja wiem co chce, zrobilam je, wiec widze bledy.Widac je tez na zdjeciu, ale z daleka moze byc.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym samym czasie gdy Ty wpadłaś do mnie ja byłam u Ciebie.To jakieś fluidy...-hi hi.Dobrze ze sie chwalisz i dzielisz z nami swoimi radościami.Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  7. chwal się Jolu chwal bo przynajmniej mamy co oglądać ...na jajach się nie znam ...w tej technice :) dla mnie mogą być ...fajny wiosenny atc

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanka z niezapominajkami jest przepiękna. Bardzo lubię te maleńkie i niby nie pozorne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się zrobiło u Ciebie już świątecznie...super jajka...i piękne kwiaty...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitkowe jajeczko i karteczka cudowne.
    Twoje pisanki też są śliczne, obstawiam bratkową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu macoszkowe jaja... mniam, mniam a karteczka od Marysi śliczna wiem coś o tym :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności Jolu - oczywiście konwalie i niezapominajki u mnie wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa