sobota, 20 listopada 2010

Rozpoczęlam i zakończylam

listopadowe wyzwanie  na forum pergaminartu. Tematem byla swieczka ale wykonana w pergaminie. Przykladowa praca byla wykonanana w pergaminie i wlasciwie ta tez jest cala w pergaminie tylko ze baza nie jest kartonik lecz prawdziwa woskowa swieczka. Nie pali sie jednak prawdziwym ogniem wiec taka dekoracja moze byc. Z jednej strony jest motyw swieczki, boki i tyl w azurkach.
Ta prace chce rowniez zglosic do wyzwania w Tworczym pokoju



Dobiega konca wymiana ATCiakow, ktore na forum nazywamy malenciakami. Prace wykonujemy zawsze w pergaminie z oczywiscie roznymi innymi dodatkami. W tym miesiacu z tematem goscila w tej wymiance nasza forumowa kolezanka, blogowa rowniez. bjutus . Temat " JA". A wiec oto jestem. Jestem zodiakalnym bykiem, kto juz czytal post " kim jest ta dziewczyna" wie ze Jolanta to z greckiego fiolki i moj ulubiony niebieski kolor. Oto cala ja.

i kopertka do tego.

W najblizszym czasie czeka mnie troche wiecej pracy niz zwykle, musze sie przygotowac do wymianki malenciakow, za 5 dni rozpoczynam nowe wyzwanie i wlasciwie to jestem na biezaco, ale z powodow osobistych zawiesila na jakis czas swoja dzialnosc moja "druga polowka" z ktora prowadzilysmy wyzwania i zostalam sama na polu bitwy, a wiec temat juz mam, teraz wykonanie przynajmniej 2 przykladowych prac , pergamin to nie hop siup i cos tam jest, niestety. Musze przygotowac sie na styczen, bo w tym miesiacu to przeprowadzka i nawal pracy z tym zwiazany.
Tak wiec raczej nie wiele prac bede mogla pokazac, a glownie nad tym bede pracowac. Ale mysle ze bede sie pojawiac, przeciez sa wyzwania ktore tylko moge zrobic a nie prowadzic.
Milego weekendu zycze i dziekuje Wam za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. Nie spodziewalam sie, ze to JA MOZE BYC TAKIE NIEOCZEKIWANE!!Lubie niespodziewanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swieczuszki sa super piekne.

    A "Ty" to naprawde Ty :-)

    Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej !!!
    Ale cuda !!!

    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece przepiękne, byk w kwiatkach uroczy i dopasowana do kartki koperta.Bardzo ładne prace.
    Pozdrawiam.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna świeczka Jolu, ale najbardziej podoba mi się byczek (może dlatego, że sama jestem z pod tego znaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda jestem rakiem ale byk mnie zauroczył;D

    A świeczka, istna rewelacja.
    Nie wiem jak ją zrobiłaś, ale efekt końcowy zapiera dech!!!

    Miłej twórczości!!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! We wcześniejszych pracach też widziałam czasem fiołeczki.Ale byka sobie nie przypominam...

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnosci!!!A pergamomowa swieczka cudo!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa