piątek, 20 sierpnia 2010

ale fajnie że jesteście.....

pewnie ze juz dobrze, u mnie takie momenty sa krotkie, daje sobie rade juz tyle lat, dam dalej, ale zawsze ta chwila, ten moment, ale potem ide dalej.
Majac przy sobie taka rzesze wirtualnych przyjaciol to musi byc dobrze. Dziekuje za mile komentarze i maile. Dobrze podzialaly.
Dzisiaj, jejku ale numery. Zaraz napisze tylko wstawie dzisiejszy scrap w SP. Nie wiem czy bedzie zatwierdzony bo mialy byc ozdoby typu kwiaty, wstazki itd , ale ja wybralam papier, ktory tego nie chce. Glowny wymog, to przynajmniej 4 ramki, te mam.

a co bylo dzisiaj? dzisiaj musialam do 26 osob wyslac po dwa adresy do wymiany ATC. Oj, terez sobie przypomnialam ze ktos pytal co to jest. Zaraz poszukam komentarz i odpowiem. A tu tylko napisze ze to karteczki o wym. 8.9x6,4 cm.
Taka wymianke prowdze u nas forum pergaminart.pl, zachcialo mi sie tak w niewiadome bawic, wie tylko ten do kogo wysyla ale nie wie od kogo dostanie. No wiec gotowe. Rano chcialam wyslac kilka zanim pojde do pracy a tu laptop strajkuje, ide do stacjonarnego ale tam nie mam odresow, wiec pisze recznie. Potem do pracy, piatek u mnie dlugi dzien, wracam i biore sie za uruchomienie laptopa, nie dziala, no wiec do stacjonarnego, pisze te adresy i cos mi nie pasuje, dwa razy te same, a wiec wysylam maile ze nie tak, czekac, zaraz bedzie inny.Prosze o adres, a tu dostaje ten sam, tylko imiona inne. O rety, zapomnialam ze mamy na forum mame i corke, i do tego jeszcze wysla do siebie!!!!!!!!!, czyli nie wysla, bo mieszkaja razem.
Wpadka totalna. ale to nie wszystko, przepisujac liste nie wpisalam dwie osoby! i one nie wziely udzialu w tym calym zamieszaniu adresowym, a wiec? no zrobie dodatkowe, poprosze jeszcze kolezanke moze pomoze. To druga wymianka ale pierwsza taka ,"tajemnicza". No coz, nastepnym razem bedzie lepiej.
Najlepsze jest to, ze w stacjonarnym spadla mi myszka i przestala dzialac, a to jeszcze byl rezerwowy komputer, laptop juz jakis czas strajkuje. No bedzie problem, oj bedzie.

Co mnie jeszcze "smieszy"
2 lata temu wymeczylam taka "niekonczaca sie" kartke. Ale mialam radoche.Pokazalam ja u nas na forum, w tym roku prezentowalam ja tu na blogu, a dzisiaj w SP prosza o link do tej kartki na youtubie. Weszlam tam zobaczyc, faktycznie, ktos po angielsku ja prezentuje. Pytanie, kto pierwszy ja zrobil? I ta sama nazwa?
No coz, ja jej nie odgapilam bo po youtubie nie chodze wogole, nie ma na to czasu, wole realizowac wlasne pomysly. Zreszta kto mnie zna, wie ze ja zaden komputerowiec i nie umie zwyklego obrazka sobie znalezc.
Ale bloga umie prowadzic, ale to tez troche trwalo.

To,tyle na dzisiaj, co moge pokazac starego? Nie wiem co mam w galerii u mnie na forum. Momencik.
Pokaze takie pierdolki ktore robilam 2 lata temu.


Mam nadzieje ze ktorys z komputerow umozliwi mi spotkanie z Wami jutro lub w niedziele.
Wlasciwie jutro to chyba bede robic zapasowe ATCiaki, gdyby cos nawalilo z tymi adresami. Musze jechac kota nakarmic do brata, troche doprowadzic mieszkanie do ladu i skladu, zrobilo sie ladnie to trzeba w ogrodku w kwiatach pograbic i tak minie sobota.
Ale pokaze sie.
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje jeszcze raz za wczorajsze wsparcie.
PS. Marlenko/mikilukasza, niestety NIE. Przymierzam sie do solnych figurek, co zobacze na blogach, kupuje sol, make.... i zuzywam, ale nie na figurki. moze kiedys, a narazie to kupne.

11 komentarzy:

  1. fajniusie te pierdułki:) nom i dobrze, że już dobrze, a na Polki Scrapują jest wyczerpująca wypowiedz opisująca co to ATC - zakładka pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jest już wszystko w porządku!
    Dziękuję za odp. odnośnie figurek...
    A prace-jak zwykle masz piękne?
    Czy te ostatnie prace to są szkatułki?
    Proszę byś powiedziała o nich coś więcej.
    Z czego są zrobione?; Co jest bazą?.
    Scrap ciekawy, na pięknym papierze...
    Nic dodać, nic ująć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pudelka sa przezroczyste, akrylowe, a ja potem "ubieram" je, czasami maluje, czasami sa na nich stickersy np. niebieska i perelki, krysztalki, koronki, ach co mi sie tam akurat ubzdura. Te sa z przed dwoch lat, w tym roku zrobilam chyba dwie.
    Przewaznie takie szkatulki sa na kolczyki, ja mam w nich kolczyki a inni? raczej tez drobnostki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap:)Bardzo mi sie podoba:)
    Szkatułki także bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten ramkowy scrap :)
    Pozostałe rzeczy bardzo eleganckie, zwłaszcza puzderka :)
    Jolu, głowa do góry, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje "pierdołki" ;)
    A dodatkowo chciałabym podziękować ogromnie za śliczną karteczkę i zakładkę, córa była tak zachwycona kartka ze pytała czy ona jest ze sklepu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie jest ze sklepu, to motyw z mojej nowej kawowo-czkoladowo-tortowej serii, kilka zrobilam przez ostatnie dni i mozesz jej pokazac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułki cudne!!

    PS Może skusisz się na zabawę u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyły mnie Twoje szkatułki;są takie cudne i czarodziejskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa