niedziela, 2 maja 2010

Tylko 3 osoby zrobily "niekonczaca sie"

I po losowaniu.

Pierwsza z "nagrod" jak napisalam przyznaje ja. Od razu wybralam kartke Agaty. Moglabym zacytowac Anne.
Druga wybralyscie same, jest nia Arena
a nagrode" publicznosci" czyli niebieska kartke wysle do milqin.

Poprosze wszystkie trzy panie o adresy.
I do jutra, jutro kolejne losowania, sama juz jestem ciekawa wynikow! Ale nie martwcie sie, mam juz w glowie nastepne candy, ale tym razem nie bedzie latwo, oj nie! To bedzie "zagadkowe candy", na poczatku czerwca i nie taki tasiemiec czasowy.




Jedna z 3 nie ma swojego bloga wiec zeby bylo sprawiedliwie umieszcze ja tutaj i pozostale dwie. Prosze wybrac ktora sie najbardziej podoba i tym samym byc posiadaczm niebieskiej kartki.
Przyznaje sie uczciwie ze nie wiem jak to obracac zeby wyszedl taki bialy kwadrat, czyli mysle tlo. Probowalam i nie potrafie. No prosze, mozna ulepszac!
arena
Agata
http://magia-tworzenia.blogspot.com/2010/05/niekonczaca-sie-kartka.html

an.na
http://an--na--rekodzielo.blog.onet.pl/Niekonczaca-sie-kartka,2,ID405696001,n

Ja wybralam juz ta, ktora mi sie podoba najbardziej, wszystkie sa sliczne i wiem ile pracy w to sie wklada. Ale to w srode.
Czekam na glosy.

10 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki piękne, ale jeśli mam wybrać jedną to wybieram soczyście wiosenną karteczkę Areny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki ciekawe, ale mi najbardziej do gustu przypadła kartka Agaty :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też wybieram karteczkę Areny :D A w ogóle to mnie strasznie kusi taka karteczka ... ale zrobiona na pergaminowo ... muszę pomysleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki :)
    Najbardziej podoba mi się praca Agaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te kartki, skoro tylko jedną muszę wybrać to Areny.

    OdpowiedzUsuń
  6. no coż, ja nie zdazylam, ale postaram sie w maju spróbować kartkownia, bo niekonczaca sie bardzo mi sie podoba :)
    jesli chodzi o prace to wybór trudny, bo kartki są urocze, wybralabym prace Agaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również najbardziej podoba sie karteczka Areny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, nie żałuję że się tu zjawiłam. Super never endin story! Gdzie ten wzór, ja muszę takie mieć ;)
    Najbardziej kolorystycznie do gustu przypadła mi kartka Areny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja głosuję na kartkę Agaty, bo jest wykończona, natomiast kartki pozostałych dziewczyn, choć piękne i precyzyjnie wykonane, są jakby niedokończone, tak, jak gdyby jeszcze nikomu nie były zadedykowane. Żałuję, że nie zdążyłam dokończyć swojej kartki - przygotowałam bazę z papieru, ale przez wycięcie ze świata wirtualnego w ostatnich dniach nie zdążyłam jej wykończyć. To nic, pokażę nawet po terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z powodu wyjazdu nie miałam dostępu do komputera, dlatego piszę nieco spóźniona. Gratuluję zdobywczyni pierwszego miejsca!
    Serdecznie dziękuję autorkom komentarzy głosujących na moją kartkę. Cieszę się z tego, że się podobała, tym bardziej, że to mój kartkowy debiut :) A kartce tej brak dedykacji bo została potraktowana jako rodzaj łamigłówki, układanki, pretekst do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa