piątek, 21 maja 2010

Komu nie jest miło....... 21/31


No wlasnie, kto nie lubi mile komentarze? Dziekuje za wszystkie. Bardzo lubie pozytywne opienie, ale musze przyznac ze krytyka tez nie jest mi wroga. Gdyby nie ta, to czlowiek by sie nie rozwijal, ja wiem to po sobie, dreptalabym w miejscu i myslala ze jestem najlepsza. Na szczescie oczy mam szeroko otwarte i widze, zawsze widzialam roznice prac "profesjonalistow" znajacych techniki perfekcyjnie, ale zawsze tez mowie, ze jak sie komus cos podoba to nie koniecznie temu drugiemu tez. Ja sama mam takie przypadki. Ostatnio zrobilam swieczke, dosyc zmudna robota , ale ja "spapralam".Nawet nie pokazalam na blogu. Wzielam jednak do klientki aby miala wybor. Troche bylo mi wstyd ale... ale to byla pierwsza swieczka jaka porwala w rece!! Ile mam takich "nieudanych" kartek a ludzie sie zachwycaja. No moze sie na "sztuce" nie znaja?.
Czemu to pisze? A tak, zeby bylo wiadomo ze nie naleze do ludzi ktorych trzeba "glaskac pod wlos". Ja jestem wdzieczna za wytkniete bledy, I UWIELBIAM JAK PISZECIE TAK MILE KOMENTARZE:!!!!!DZIEKUJE:
Dzisiaj kartka "otwarta ksiazka".
Wolna strona jest przeznaczona na tekst, zyczenia.

7 komentarzy:

  1. Książka niesamowita...
    Nawet gdybym chciała krytykowac to nie mogę, tak bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu nie ma co krytykować, kartka-książka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sobie życzysz :
    łeeeee.... zaś taka fajna kartka... bez sensu... ;)
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo romantycznie, i chociaż nie przepadam za złotymi naklejkami bardzo fajnie wyglądają u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest po prostu piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23 maja, 2010

    Bardzo fajna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa