niedziela, 4 kwietnia 2010

......i po losowaniu

tak krotko trwa ten moment ciekawosci...

Zaraz po sniadaniu przystapilam do losowania, nie chcialam dluzej trzymac w niepewnosci ani siebie ani Was. W zwiazku z tym ze dzisiaj jestem sama, ( dopiero jutro mam rodzinne spotkanie) musialam ja byc ta sierotka ktora dokona "wyboru"


To jest moja maszyna losujaca, wszystkie Panie i Pan na miejscu.....




maszyna ruszyla i kreci sie i kreci....



teraz czas wylosowac...





i ta szesciara jest......





tak wiec poprosze  Katharinke 84 o adres. Gratuluje.

Chcialabym jednak jeszcze dwie osoby "pocieszyc" i poprosze o adres
Shiraja oraz an.na ( 18-to latka)

We wtorek ukaze sie moje urodzinowe candy. Od wtorku za miesiac przybedzie mi znowu roczek i trzeba to uczcic.
Zapraszam.

3 komentarze:

  1. bardzo, bardzo, bardzo ślicznie ci dziękuję :* i gratuluję pozostałym osobom :). Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i z niecierpliwością czekam na nowe candy :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ciepłe myśli i miłe słowa